ניווט באתר > מרכז קהילתי אחווה > דף הבית >

קיצורי דרך בחברה העירונית

המרכז הקהילתי "אחווה" הממוקם ברובע א' משרת את האוכלוסייה הקרובה בחלק הקרוב יותר לים.

במקורו הוא צמוד לבית הכנסת של היהדות הקראית ורבים מהקהילה פוקדים אותו. המרכז נותן שירותים לכל הגילאים- ילדים, נוער, בוגרים וגימלאים ומתפעל שלוחות בבתי הספר היסודיים "גאולים" ברובע א' ו"יחד" ברובע הסיטי.
פעילות דגל בשנה האחרונה התפתח והתחזק אגף הנוער והחל לעבוד בפעילויות שונות ובמקביל קרוב ל-100 מוותיקי העיר מגיעים אליו מידי יום בין השעות 00:08 עד 00:13 לפעילויות שונות, מעבירים זמן חברותא יחדיו והפכו את המקום לביתם. 

 

מיוחד אצלנו:

 

חוג אנגלית עם 120 משתתפים בקרב האוכלוסייה המתבגרת וחוגי ציור.
חשוב לציין שעד לפני שנה לא היו הרבה חוגים לילדים וכיום ב'אחווה' יש פעילויות לכל חתך הגילאים, לרבות פעילויות בפארקים של מתקנים מתנפחים יחד עם העירייה לאורך כל השנה.
המרכז כולל שלוש קומות: הקומה התחתונה מכילה אולם בו מתכנס המועדון מידי יום והמשרדים שעברו שיפוץ מאסיבי בשנתיים האחרונות, בקומה ב'יה חדרי פעילות- חדר ציור, אורגנית, סטודיו וכו' והקומה הג'ת מוקדשת כולה לאגף הנוער. 

 

חדש במרכז:

קורס צרפתית למבוגרים, חוגים להתעמלות לגיל הרך, מוכנות ל א'. 

יניב פרלמוטר פועל בתחום הקהילתי מזה כ-20 שנה. התחיל כמדריך נוער, רכז נוער, ניהל את האודיטוריום רמי נעים ולפני שנתיים עבר לאחווה. "מבחינתי חשוב להחזיר את המרכזים הקהילתיים כמו שהיה פעם, משחקי כדור, שש בש, להחזיר לתושבים וצריך לתת שירות בחוגים, קהילה כחלק מהשכונה. להגיע, ליצור לעשות".


דברים נוספים:

במרכז ישנו חדר הנצחה בקומה התחתונה לכל החללים בני הקהילה הקראית.


תוכניות לעתיד הקרוב: 

מעלית במקום שתביא לכדי הנגשה לפעילויות של אוכלוסיות מיוחדות.

תמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי אחווהתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי אחווהתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי אחווהתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי אחווהתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי אחווהתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי אחווהתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי אחווה